Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΝΙΩΤΗΣ Κάρπαθος 13-11-09 πρ. ΕΠΑΡΧΟΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Επειδή τελευταία διαδίδονται σκόπιμα η άσκοπα διάφορες φήμες περί δήθεν παραίτησης μου από την υποψηφιότητα για το Δήμο Καρπάθου, αφού πρώτα ζητήσω την κατανόηση όλων για τη σύγχυση που δημιουργήθηκε, είμαι υποχρεωμένος να τονίσω ότι όλα αυτά υπάρχουν μόνο στην φαντασία όσων τα διασπείρουν.
Η απόφαση μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στις επόμενες εκλογές είναι αμετάκλητη και η υποψηφιότητα θα έχει σαφή χαρακτηριστικά ανεξάρτητης κίνησης και παρουσίας.
Η γνώση, η εμπειρία και η κατάρτιση στα ζητήματα της διοίκησης και της Αυτοδιοίκησης αποτελούν τα εχέγγυα αυτής της υποψηφιότητας.
Ο βαθμός συνέπειας και αποτελεσματικότητας της λειτουργίας μου στα θεσμικά όργανα που υπηρέτησα με εντολή του καρπαθιακού λαού έχει δοκιμαστεί στη πράξη και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Ίσως για αυτό ακριβώς και στο παρελθόν μεθοδεύτηκε εκ των προτέρων ο αποκλεισμός μου… για ευνόητους λόγους.
Σταθερή και σθεναρή επιδίωξη μου είναι να μη διαψεύσω ποτέ την εμπιστοσύνη, τις ελπίδες και τις προσδοκίες της κοινωνίας μας.
Αυτή ακριβώς η τοπική κοινωνία μας είναι και ο τελικός κριτής που θα επιλέξει με την αλάνθαστη ετυμηγορία της ποιους θέλει να την εκπροσωπούν.
Όλα τα άλλα που επιχειρούνται τελευταία δεν με εκφράζουν, και θεωρώ ότι μάλλον επιτείνουν την σύγχυση και την ρευστότητα με το χειρότερο τρόπο, γι’αυτό και δεν επιθυμώ να τα νομιμοποιώ με την συμμετοχή μου.

1 σχόλιο:

  1. μαθαίνω ότι οι ποσοτικές μετρήσεις "βγάζουν μάτι" με ποσοστά τιμιότητος! ποιοί άραγε τα έχουν ανάγκη; πελάααατες μου,που έλεγε κι ο Θ. Βέγγος ΈΜΑΘΑ έπίσης (δια βίου μάθηση!)τις μαγικές εικόνες των πινάκων καταλληλότητας και πως το 4% των ψηφοφόρων διαμορφώνει αποτελέσματα ανατρέποντας το 96%!!!!!!"
    γηράσκω αεί διδασκόμενος" ή "σ ευχαριστώ ώ εταιρία..."(Σαβόπουλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή